Pages

mardi 14 mai 2013

K like Kakemono

Pour le Alpha challenge de cette quinzaine de chez Craft Barn (lettre K), j'ai choisi un mot que je ne connaissais pas du tout: Kakemono. Ce challenge sympa sert aussi à cela: découvrir des mots nouveaux ;)
J'ai utilisé un pochoir que j'avais depuis déjà pas mal de temps et que je n'avais pas encore eu l'occasion de tester.

This page is for the actual Alpha Challenge of «K» over at the Craft Barn. I chose the word «Kakemono» - I had seen some before, but didn't know the name for this. It's fun to learn new words ;)

Material used: silk paper, bamboo sticks, Marabu Stencil (Wellness), Rico stamp (rose tendril), Distress Inks (black soot, festive berries)




I wish you all a nice week and a lot of fun while creating...


18 commentaires:

  1. What a lovely word to choose and what a gorgeous image.

    RépondreSupprimer
  2. Excellent word choice and beautifully expressed! This is a new word for me too.

    RépondreSupprimer
  3. Fantastic word choice, love your painted scroll.
    Yvonne

    RépondreSupprimer
  4. What a great word to choose - love it!!

    RépondreSupprimer
  5. what a fabulous word and a lovely scroll

    RépondreSupprimer
  6. Visiting from the Craft Barn - this is just so pretty :0)

    RépondreSupprimer
  7. Beautiful - so simple and beautiful!!
    Bisous,
    Sandy

    RépondreSupprimer
  8. Great idea - never heard of this before - lovely!

    RépondreSupprimer
  9. I too had never heard of this word but knew about the silk scrolls.A lovely interpretation,Great job.

    RépondreSupprimer
  10. What a wonderful word choice...and such a beautiful little hanging scroll ...Love your page!

    RépondreSupprimer
  11. That's a new word for me too! I really like what you have done here!

    Karen from The Craft Barn x

    RépondreSupprimer
  12. Love your page and Japanese scroll.

    Sylv xx

    RépondreSupprimer
  13. Beautiful page very different word xx Annie

    RépondreSupprimer
  14. What a lovely page, simple but so effective. MMx

    RépondreSupprimer
  15. Great word choice and lovely page! xx

    RépondreSupprimer
  16. Excellent choix, je ne connaissais pas ce mot non plus ! :) Et le résultat est ravissant ! Bonne journée, Coco

    RépondreSupprimer
  17. super interpretation du mot (que je connaissais parce que ma mère en faisait en peinture sur soie). J'adore
    Merci de ta participation
    Izzy

    RépondreSupprimer