Pages

samedi 11 mai 2013

Through the window...

Par ma fenêtre, je voyais un ciel bleu azur....C'était il y a fort longtemps alors que j'habitais une île de l'Océan Indien :)
C'est ce souvenir que j'ai choisi d'évoquer et c'est donc tout naturellement que j'ai choisi le mot «AZURE» pour réaliser le challenge de The Craft Barn de cette quinzaine.

The Alpha challenge letter this fortnight is A. I chose the word «Azure»


Material used: watercolor, distress Ink (old paper, vintage photo), watercolor paper, Ranger Inkssentials wonder tape 1/8, black marker, blue marker




Ok ok... I'm opening the window ;)



See you soon,

11 commentaires:

  1. Love your window and what a beautiful view!!!! It's such a pleasure to go round and see all the entries!

    RépondreSupprimer
  2. Great word choice and I wish I was there ......now!! lol

    MaggieH

    RépondreSupprimer
  3. How very, very clever - beautifully done!!
    Sandy

    RépondreSupprimer
  4. Lovely fun page and I love the opening window - wish I was there with winter coming on now.Great job.

    RépondreSupprimer
  5. Perfect! Your page is fantastic!

    RépondreSupprimer
  6. Ooh what a brilliant idea Chris, I love your page. One of my favourite colours too and a beautifully constructed window, fab job sweetie. Thank-you so much for your kind visit, much appreciated my lovely.
    Hugs x

    RépondreSupprimer
  7. What an amazing painting, super job, love it and the window just adds tot he appeal or is that the azure - LOL - BJ

    RépondreSupprimer
  8. Magnifique illustration du mot Azur, j'adore ta fenêtre et le pay sage à l'arrière, c'est vraiment très beau ! Merci beaucoup aussi pour ton petit mot sur mon blog et ma page à moi aussi ! Je te découvre, alors que tu es française me semble t-il... :) C'est sympa !! Je reviendrai faire le tour de ton blog (ce soir je n'ai pas le temps) plus longuement dès que possible.. A bientôt, Coco

    RépondreSupprimer
  9. What a wonderful view through the window, great page.

    Sylv xx

    RépondreSupprimer
  10. Wow super page!! et la chance d'avoir habité sur une île de l'océan indien (laquelle?)
    Merci de ta participation
    Izzy

    RépondreSupprimer